دریافت نشان نماد اعتماد الکترونیکی ارس نور

نماد اعتماد الکترونیکی ارس نور

فروشگاه ارس نور با افتحار دارای مجوز قانونی نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.
این مجوز به مردم اطمینان خاطر می دهد که فعالیت های این فروشگاه تحت رصد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

-صفحه رسمی ما در سایت نماد اعتماد الکترونیکی

اما اینماد چیست؟
اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است، به عنوان تاییدیه ی قانونی به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی این مجوز را پس از بررسی مکان فیزیکی و احراز هویت و تشخیص صلاحیت صاحب کسب و کار اقدام به صدور مجوز می نماید.

در واقع نماد اعتماد الکترونیکی مشخصه ای به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایتها و فروشگاه های اینترنتی می باشد. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وظیفه اعطای نماد اعتماد الکترونیکی را بر عهده دارد .اعطاء این نماد بعد از دریافت کامل مشخصات و مدارک لازمه و تائید شرایط لازم، صورت می پذیرد .

تائید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده از درامان ماندن اطلاعات خود ایمنی بیشتری احساس می نماید و حتی در صورت سوء استفاده از این اطلاعات می تواند برای شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه نماید .

برای ورود به صفحه فروشگاه به این لینک مراجعه کنید  https://arasnour.ir/shop